כמה עולה גור?

בוא ואגיד לך כמה מילים, כן לך, האדם ששולח SMS רק בשביל לשאול מהו המחיר, האדם שמגיב על כל תמונה של גורים במילה אחת "מחיר?", האדם שמתקשר ולאחר ששומע את המחיר יוצא בהצהרה: "אני יכול לקנות גור זול יותר במקום אחר" או "כמה יעלה לי בלי התעודה"
אני פונה גם אליך: האדם שלא איכפת לו מתעודות בגלל שהוא רוצה רק "חיית מחמד"/"חתול לילדים".חתול אינו: רק "חיית מחמד".מאחורי כל גור/חתול גזעי ישנו מגדל.יש להבדיל בין מגדל לבין מגדל פיראטי/מטחנות גורים!מגדל מכובד לא מרביע חתולים ללא תעודות, דבר שלא מגן על שלמות הגזע, טיפוחו, שימורו,אופיו היחודי ובריאותו.התעודות הן רישומי שושלת המתעדים את קו הדם ומאפשרים לחקור כל סוגיה בריאותית אפשרית שקיימת בשושלת.כשאתה אומר למגדל שלא איכפת לך מתעודות, מה שאתה באמת אומר לו זה שלא אכפת לך מבריאותו של הגור; אתה רק רוצה את הדבר הזול ביותר שאתה יכול למצוא!
כשאתה קונה גור ממגדל מכובד ואיכותי, אותו המגדל אחראי לבריאותם של כל החתולים בבעלותו וכל גור שהוא מכר- לשארית חייהם. מגדל זה יפספס חגים, יחסיר שינה, ורוב שטח הבית האישי שלו נהפך לחלל עבור החתולים שלו.המגדל הנלהב שבאמת אוהב את החתולים שהוא מגדל, מכניס את כל ליבו ונפשו, לא רק בגורים שנמכרים, אלא גם בכל בעלים חדש שבבעלותו חתיכה מליבו וכעת הוא הופך להיות בן למשפחתם המורחבת.מגדל אחראי דואג לגורים שלו גם אחרי שהם עוזבים וייקח אותם חזרה בכל שלב וללא עוררין.
מגדל יבצע בדיקות גנטיות, אקו לב, צילומי רנטגן, ניתוחים, ניתוחי חירום קיסרי, חיסונים, רישום המלטות, חקר תעודות, ידאג לתילוע, חיסון ושיבוב עבור הגורים שלו וידאג שיעברו הערכה על ידי מומחים.
*** דבר אחרון, אך לא פחות חשוב, מגדל בוחר את המשפחה ברת המזל שתהיה ראויה מספיק כדי לגדל את אחד הגורים שלו. כן, קראת נכון. מגדל אמיתי בוחר למי הוא מוכר כיוון שהוא לא באמת מרוויח כסף מהמכירה!אין שום פיצוי כספי שיכול לקזז את ההשקעה שהמגדל השקיע, ולכן הוא צריך להיות בטוח שזו התאמה נכונה. לרוב, נוח יותר לומר "לא" מאשר "כן".
למגדל טוב יש קריטריונים שונים לאלו שרוצים להמשיך בקו הדם שלו. מדוע? הרבעה היא אחריות שאין להקל בה ראש. זוהי בחירה באורח חיים שמופנה רק למעט האנשים המסורים המוכנים להקריב.חתול אינו: "רק חיית מחמד", זו המורשת של המגדל, החבר הכי טוב של ילד קטן, מגן של ילדה קטנה, מטפל בקשיש, בן משפחה, וכל עולמו של מישהו!!!
נכתב בחלקים ע"י: Sr. Eduardo Loredo Muller

תורגם לעברית ע"י: עדי אדר Adi Adarתוקן בהתאמה למגדלי חתולים ע"י: ענת מטלון Anat Matalon מוזמנים להעתיק לדף שלכם (עם תמונה משלכם😉)