הוספת חתלתול חדש לבית

אתם מתרגשים ואתם כבר נורא רוצים לחבק את החתלתול שלכם אבל... איזה מגדלת .. יש לה כל מיני דרישות מרגיזות ולא מובן למה. אז בואו נעשה סדר.. 

🖤 החתלתולים הזמינים שלנו עבורכם יהיו מוכנים רק אחרי שיגיעו לגיל לפחות 3 חודשים וישלימו סדרת חיסונים לפי הנחיות משרד החקלאות והוטרינר שעובד עם בית הגידול. 

למה? כדי שתקבלו חתלתול שיכול להיפרד מאמא שלו, שהוא עצמאי ושמערכת החיסון שלו מפותחת דייה כדי לעבור לידיים שלכם. 

🖤 בחרתם גור ואתם רוצים כבר לשלם עליו אבל אופס... הגשתי לכם חוזה. למה? כדי שכל הדרישות שלי כלפיכם שתנהגו יפה כלפי החתלתול שהסכמתי להפקיד בידיכם. אני מגדלת אותם מרגע שנולדו, הם ישנים איתנו במיטות ואנחנו אוהבים את כל החתולים שלנו ודואגים להם. אנחנו לא מכירים אתכם ולא יודעים מי אתם ... החוזה מבטיח לנו שאתם תתייחסו יפה לחתול שלנו ולא תזרקו אותו לרחוב, שלא תסגרו אותו בכלוב, שלא תוציאו לו בניתוח ציפורניים או שיניים, שתתנו לו אוכל איכותי כמו שאכל אצלנו ומדי פעם כשיש צורך תלכו איתו לוטרינר ולא תזניחו אותו. בכל זאת, הוא חתיכה קטנה מהלב שלנו. 

🖤  למה הגור חייב לעבור עיקור? לפני מעבר לבית חדש כל הגורים שלא מיועדים לתוכנית גידול יעברו עיקור/סירוס ולאחר מכן זמן החלמה של 7 ימים לפחות. 

לא כל חתול שיש לו מערכת רבייה מתאים לתוכנית גידול, רק מגדל מקצועי שהשקיע שעות על גבי שעות ללמוד ולהתמקצע על הגזע שהוא מגדל יכול להבין זאת. אנחנו עורכים בדיקות גנטיות, בדיקות אופי, בדיקות פיזיקליות ורק לאחר מכן מחליטים האם חתול יכול להמשיך בתוכנית. 

כן, במידה ואתם בית גידול רשום ומוכר יכול להיות שנסכים לתת לכם חתול שלנו לתוכנית שלכם, אבל בתנאים מסוימים שלא יפגעו בחתול או בנו. 

🖤 נשאר גור אחרון, האם הוא גור שאף אחד לא רצה? לא. לפעמים אנחנו בוחנים גור הכי טוב בשגר להמשיך בתוכנית גידול שלנו ובסוף מחליטים שהוא יוצא מהתוכנית ואז אתם עלולים לחשוב שהוא לא היה מבוקש אבל ההפך הוא הנכון :) 

🖤 כמה טיפים חשובים במעבר לבית חדש:

במעבר לבית חדש כל חתול יגיב אחרת, לרוב הוא יהיה מעט לחוץ אפילו יכנס מתחת למיטה. החתול לא מכיר אתכם, לא מכיר את הבית... לפני שנייה היה עם אמא שלו ופתאום הוא לבד!

תנו לו להתחבא, להירגע, תשימו לידו ארגז חול עם מצע חול, אוכל שהוא מכיר מהבית, מים טריים לידו. תנו לו לצאת לבד לחקור את הסביבה החדשה שאליה הגיעה. 

ומה חדש? לפעמים הלחץ למעבר לבית חדש מחליש את הגוף וכשהגוף נחלש יכולות לצוץ בעיות כמו שלשול, ואולי אפילו מחלה ויראלית שהייתה רדומה. 

בתקופת אקלום החתול בבית החדש יש לעקוב בימים הראשונים האם החתול אכל, שתה ומצבו הפיזי ובמידת הצורך ליצור קשר עם בית הגידול לקבל הנחיות.